Οδηγίες Υποστήριξης
Πότε χρησιμοποιώ τo Ticket Support System?
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας ο προτεινόμενος και συντομότερος τρόπος για να βρείτε την λύση σε κάθε είδους πρόβλημα σας αλλά και να λάβετε ολοκληρωμένες απαντήσεις σε πολύπλοκα ερωτήματα είναι μέσω της πλατφόρμας Ticket Support , δηλαδή με την αποστολή ενός email στο: support[at]inwebpro[dot]gr
Αν θεωρείτε ότι η απάντηση από τους τεχνικούς μας δεν κάλυψε το πρόβλημα ή την απορία σας, μπορείτε να συνεχίσετε την επικοινωνία με απάντηση μέσω του ίδιου Ticket έως ότου βρεθεί η λύση.
Σας συμβουλεύουμε να αποφεύγετε την δημιουργία πολλών αιτημάτων υποστήριξης για το ίδιο πρόβλημα, επειδή θα επιβαρύνετε τη διαδικασία επίλυσης τους καθώς τηρείτε αυστηρά η σειρά προτεραιότητας .
Πότε χρησιμοποιώ την Τηλεφωνική Υποστήριξη?
Παρότι Θα χαρούμε να σας ακούσουμε οποιαδήποτε στιγμή σας ενημερώνουμε ότι για οποιοδήποτε τεχνικό θέμα θα χρειαστεί να δημιουργήσετε ένα Support Ticket.