Οδηγίες Υποστήριξης

  • Αν έχετε οποιεσδήποτε απορίες σας ενθαρρύνουμε να ρίξετε μια ματιά στην Γνωσιακή μας Βάση
  • Αν συνεχίζετε να έχετε απορίες σας μπορείτε επισης να ρίξετε μια ματιά στις και στις  Συχνές Ερωτήσεις
  • Πολλές πληροφορίες και ενημερώσεις για τη λειτουργία του cPanel και του  Plesk μπορείτε να βρείτε επίσης μέσα από τα σύντομα  video-μαθήματα   υποστήριξης

supportbig

            



Πότε χρησιμοποιώ τo  Ticket Support System?
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας ο προτεινόμενος και  συντομότερος  τρόπος για να  βρείτε την  λύση σε κάθε είδους πρόβλημα σας αλλά  και να λάβετε ολοκληρωμένες απαντήσεις σε πολύπλοκα ερωτήματα είναι μέσω της πλατφόρμας Ticket Support , δηλαδή με την αποστολή ενός email στο: support[at]inwebpro[dot]gr
Αν θεωρείτε ότι η απάντηση από τους τεχνικούς  μας δεν κάλυψε το πρόβλημα ή την απορία σας, μπορείτε να συνεχίσετε την επικοινωνία με απάντηση μέσω του ίδιου Ticket έως ότου βρεθεί η λύση.

Σας συμβουλεύουμε να αποφεύγετε την δημιουργία πολλών αιτημάτων υποστήριξης  για το ίδιο πρόβλημα, επειδή  θα επιβαρύνετε τη διαδικασία επίλυσης τους καθώς τηρείτε αυστηρά  η σειρά προτεραιότητας .

Πότε χρησιμοποιώ την Τηλεφωνική Υποστήριξη?
Παρότι Θα χαρούμε να σας ακούσουμε οποιαδήποτε στιγμή σας ενημερώνουμε ότι  για οποιοδήποτε τεχνικό θέμα θα χρειαστεί να δημιουργήσετε ένα  Support Ticket.

 

Quick contact

Τηλ: +30 210-6001670
Fax: +30 210-6001666
Διεύθυνση: Μπενάκη 18 Χαλάνδρι

Email:contact

 

 
 
SSL Certificate